Veelgestelde vragen

Zijn de producten die in de webshop aangeboden worden altijd hetzelfde?


Nee. De producten variëren al naar gelang het seizoen. De producenten kunnen veranderen en er kunnen aanbiedingen zijn of vanwege andere redenen.




Hoeveel tussenpersonen zijn er tussen de producent van het oorspronkelijke product en de koper.


Het is de filosofie van Arboreo om een bijdrage te leveren aan een rechtvaardigere economie. We willen het aantal tussenpersonen tot een minimum beperken. We ontmoedigen de toename extra schakels tussen de producent van de producten die we aanbieden en de koper.




Wat voor soort producten kunt u bij Arboreo.nl vinden.


Het grootste gedeelte van de producten is afkomstig van kleine producenten, ambachtslieden en lokale coöperaties. Het zijn producten met een persoonlijke geschiedenis waarover we in ons blog meer zullen vertellen.




Hoe weet ik wat de houdbaarheidsdatum van een product is?


Aangezien een aantal van de producten van de website eetbaar zijn, zullen we de aanbevolen houdbaarheids datum bij de beschrijving van de producten vermelden (Waar? op de website ???)




Hoe worden de producten geleverd?


Er zijn meerdere manieren:

  1. Zelf ophalen in Nijmegen. Vink, bij een online bestelling, de optie ‘Zelf ophalen bij Arboreo’ aan. We nemen contact met je op om een afspraak te maken en zullen dan aangeven waar de producten afgehaald kunnen worden
  2. Per post. Vink bij een online bestelling de optie ‘opsturen per post’ aan. Je zult dan voor je de bestelling doet de verzendkosten zien. ( Kan dat wel?????)





Zijn er nog vragen hebt waarop je het antwoord hier niet gevonden hebt, stuur ze ons dan via het contactformulier