Verkoopvoorwaarden

Speciale verkoopvoorwaarden
 

De klant verklaart op het moment dat de bestelling wordt uitgevoerd, de speciale verkoopvoorwaarden zoals aangegeven op het scherm te kennen (naam, prijs, gewicht, hoeveelheid, details van de producten, verzendkosten, enz.), en verklaart nadrukkelijk deze te accepteren zonder enige reserve.

De uitvoering van de bestelling en de bevestiging door de klant zorgen voor de volledige acceptatie van de speciale verkoopvoorwaarden, alleen van toepassing op de genoemde bestelling, en ook de acceptatie van alle gepubliceerde documenten op de website zoals “algemeen voorwaarden” en het “privacy beleid ”.

Bestelling
 

De klant voer de bestelling uit door te klikken op de onderdeel van “shop”.  De geselecteerde artikelen komen worden toegevoegd aan het winkelwagentje in de “navigatiebalk”

Tijdens het aankoopproces kunt u de te koop aangeboden producten en het winkelwagentje zien.

Bevestiging van de bestelling

ARBOREO bevestigt de acceptatie van de bestelling aan de klant via de website en de verkoop zal pas zijn geëffectueerd op het moment dat ARBOREO de bestelling bevestigt met een email gericht aan de koper. 

ARBOREO behoudt zich de mogelijkheid voor een bestelling niet te bevestigen om een concrete reden zoals de levering van producten, een probleem dat te maken heeft met de ontvangen bestelling, een ongewone bestelling of een te verzien probleem gerelateerd aan de levering.  Los van het voorafgaande, zal ARBOREO het aan de klant communiceren.

Er kunnen geen nieuwe bestellingen worden gedaan tot de klant de betaling van de bedragen die te maken hebben met de eerdere bestellingen heeft overgemaakt. Tegelijkertijd, zal het geheel van de producten niet volledig worden overgemaakt totdat ARBOREO de door de klant verschuldigde bedragen heeft ontvangen.

Leveringsvoorwaarden van de bestelling

De klant kiest plaats en datum voor de ontvangst van de goederen op het moment dat de bestelling wordt uitgevoerd. ARBOREO behoudt zich het recht voor alle noodzakelijke middelen te gebruiken om de levering van de producten in de door de klant aangegeven adres te realiseren.

Tevens bestaat de mogelijkheid dat de klant de levering in Nijmegen kan ophalen (zonder dat er enige kosten aan verbonden zijn, op de afgesproken datum en tijd van het ophalen).

Zodra de koop wordt gerealiseerd, bestaat er de mogelijkheid te kiezen uit een van de twee opties van ontvangst van de bestelling door de klant.

Zodra wij je bestelling en betaling hebben ontvangen en de noodzakelijke controle hebben uitgevoerd, gaan wij de bestelling leveren. Mocht er onverhoopt iets met je order aan de hand zijn, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact op. Zorg er daarom altijd voor dat je persoonsgegevens kloppen. Dit contact zal in veel gevallen per mail gaan. Je ontvangt ook een bevestiging per mail wanneer je jouw pakket kan ophalen of jouw pakket verstuurd is. Tevens ontvang je een track en trace code zodat je ook zelf jouw pakket online kunt volgen.

Embalage 

ARBOREO besteedt extra aandacht aan de verpakking van de bestellingen.   Daarom zijn de kwetsbare producten zorgvuldig ingepakt.

 

ARBORE hergebruikt zoveel mogelijk de dozen waarin de producten van de leveranciers zijn bezorgd.  Op deze manier werkt ARBOREO mee aan de vermindering van de productie van papier en plastic afval.

Mocht je een vervangend artikel toegestuurd willen krijgen vermeldt dit dan duidelijk in je e-mail.

Leveringstermijnen
 

De leveringen worden binnen maximaal 10 werkdagen uitgevoerd.  Als een artikel niet op voorraad is op het moment van de bestelling, laten we dit de klant weten en bevestigen de datum wanneer dit weer beschikbaar is of stellen we een gelijkwaardig product voor.

Leveringskosten en ontvangst van de bestellingen
 

De leveringskosten zullen duidelijk zichtbaar zijn apart van prijs van de producten.  Ze kunnen ook veranderen afhankelijk van het totale gewicht van de bestelling en de plaats de bestemming (ARBOREO levert producten in heel Nederland).

 

Bij de bezorging, verplicht de klant zich om een papier/scherm te ondertekenen dat door de persoon die de bezorging doet wordt getoond, waarin alle opmerkingen dit belangrijk zijn kunnen worden toegevoegd.  Door het papier/scherm van de ontvangst te ondertekenen, verklaart de klant het aantal aangegeven producten te hebben ontvangen. Als de klant bemerkt dat producten niet in goede staat zijn geleverd of ontbreken, moet hij een klacht indienen via email aan arboreo.nederland@gmail.com binnen maximaal drie dagen.

Alle onverziene gebeurtenissen zoals bijvoorbeeld overmacht, ramp, staking, administratieve besluit of een vervoerdersstaking die vertraagt, verhindert of verzorgt dat de levering onevenredig in dagen plaatsvindt, bevat, automatisch, een clausule van uitstel of ontheffing van verplichtingen van ARBOREO, zonder vergoeding ten gunste van de klant als de gebeurtenis gedurende meer van 15 dagen plaats vindt.  Onder deze omstandigheden zal de klant, geheel en automatisch van zijn verplichtingen ten aanzien van de bestelling worden ontheven.

 

De klant heeft altijd het recht om de bestelling in de stad Nijmegen op te halen, ook al heeft hij gekozen voor de optie “zending aan huis”, behalve wanneer de bestelling verstuurd is. 

 

ARBOREO informeert de klant op een juiste manier op dezelfde dag waarop genoemde gebeurtenis zich voordoet, opdat deze vrijwillig kan annuleren door middel van antwoord via post of e-mail, zodra hij geïnformeerd wordt over de gebeurtenis.

Vervoersbedrijf

Een onafhankelijk vervoersbedijf verzorgt gewoonlijk de leveringen.  De klant is verplicht om het goede adres op te geven om het pakket zonder problemen te kunnen ontvangen.

De prijs

Alle prijzen worden vermeld in euro’s en zijn inclusief BTW.  De prijs zoals aangegeven op de factuur is gelijk aan de prijs van de bestelling zoals geleverd door ARBOREO.  De betaling van de producten gaat per credit card via een veilig netwerk.

Beschrijving van de producten

De foto’s van de producten zijn alleen om te informeren.  Er kunnen kleine verschillen zijn tussen de producten zelf en de producten op het scherm.  De kleur van de getoonde producten in de virtuele winkel kan afwijken van de echte kleur van de producten. 

Betalingsvoorwaarden

De bestelde producten worden geleverd na de ontvangst van de betaling.

 

Veiligheid van de persoonlijke informatie

ARBOREO verplicht zich uw persoonlijke informatie te beveiligen.  De persoonlijke gegevens ontvangen tijdens het contact met de verkoopsite, worden alleen gebruikt voor de behandeling van uw bestelling.  Wij verkopen, noch verhuren, noch verspreiden uw persoonlijke gegevens aan iemand anders (noch aan derden).

Opgevraagde informatie

Wanneer een klant een bestelling doet via www.arboreo.nl, geeft hij toestemming aan ARBOREO alle door u verstrekte persoonlijke gegevens te gebruiken.

Deze gegevens (naam, emailadres, postadres, enz…) zijn noodzakelijk om uw bestellingen te kunnen verwerken.  Raadpleeg daarom ons privacy beleid om u in kennis te stellen van de informatiebehandeling van ARBOREO.

Het is ook mogelijk dat vanaf de eerste bestelling uw emailadres aan een anonieme klantenlijst wordt toegevoegd, en dat u af en toe een nieuwsbrief met informatie van aanbiedingen en speciale promoties in u mailbox ontvangt. Als u niet langer op deze lijst wilt staan, neem dan alstublieft contact met ARBOREO.

Veiligheid van de persoonlijk gegevens

De zending van de bestellingen die persoonlijke informatie bevatten, gaat via een veilige server.  Het beveiligingsprogramma (SSL) codeert alle informatie voordat u deze na ons stuurt.  Ook worden de verstuurde berichten beveiligd tegen oneigenlijke toegang door derden.

Het recht van annuleren van de bestelling

Elke klant heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen, zonder opgaaf van redenen enkele van gekochte artikelen terug te sturen.

De annuleringstermijn vervalt na 14 dagen na de ontvangst van het pakket.

Er zijn ook bepaalde producten die om redenen van gezondheid of hygiëne niet kunnen worden teruggestuurd door de klant.

Als een artikel uit onze webshop je niet bevalt kun je deze, indien mogelijk, voorzien van de originele verpakking, binnen 14 werkdagen na ontvangst probleemloos aan ons retourneren op het onderstaande adres. Dit geldt echter niet voor voedingswaren. Deze kunnen niet geretourneerd worden. De retourkosten van de verzending zijn eigen rekening. Op geretourneerde artikelen met terechte klachten worden uiteraard de retourkosten wel vergoed. 

 

Adres retourzendingen: 

ARBOREO

Tav Retourzending webshop / ordernummer…………

Boksdoornstraat, 66

6543SH Nijmegen

 

Indien je de retourzending NIET naar bovenstaand adres stuurt zullen deze door ons worden geweigerd en worden ook niet in behandeling worden genomen. 

 

VOORWAARDEN RETOURZENDINGEN: 

Meld je retourzending altijd vooraf aan. Dat kan telefonisch maar makkelijker is dat via arboreo.nederland@gmail.com.  Indien er een gebrek is aan het product omschrijf dan duidelijk het gebrek en stuur een foto mee zodat ARBOREO het gebrek goed kan beoordelen en het netjes kan oplossen. 

Vermeld in deze e-mail je naam (waarop de bestelling is gedaan), woonplaats, ordernummer en de reden van retour. Vergeet ook niet je naam en/of ordernummer op het retour pakketje te vermelden. 

 

Stuur je een product retour naar ARBOREO en raakt het product kwijt of beschadigd tijdens transport? Dan zul je het product wel moeten betalen. Daarom is het verstandig om het product zorgvuldig en goed te verpakken en te vragen naar een “Bericht van ontvangst” als je iets naar ons terugstuurt. Je vraagt dit bij het postkantoor of de koeriersdienst. Als het product bij ARBOREO is aangekomen, krijg je hiervan een bewijs van het postkantoor of koeriersdienst. 

Kies je voor de optie om geld terug te ontvangen, vermeld dan ook je rekeningnummer. Mocht je een vervangend artikel toegestuurd willen krijgen vermeldt dit dan duidelijk in je e-mail.

 

Teruggave van de betaalde bedragen

De teruggave zal worden gedaan volgens de uitgevoerde betalingswijze.

ARBOREO zal het bedrag van de teruggestuurde producten niet overmaken zolang de ontvangst en de staat van de verpakking van het artikel niet is onderzocht.

Het teruggestorte bedrag is gelijk aan het bedrag van de originele bestelling, uitgezonderd de kosten die door de klant zijn gemaakt bij de terugzending van het product, die zijn alleen teruggestorte in het geval dat ARBOREO verantwoordelijk is voor de oorzaak van de terugzending van het product.

Als de correcte staat van het teruggestuurde product is onderzocht zal ARBOREO het bedrag terugstorten binnen een maximale termijn van 30 dagen vanaf de datum van de annulering of de beëindiging van het contract.

Overige vragen

Voor vragen en opmerkingen over de website of over je bestelling(en), kun je contact opnemen via 

arboreo.nederland@gmail.com

Anders telefonisch via 0031617381600 van maandag tot vrijdag van 9u tot 19u.  Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen!